Orgasmer...

Fast allt mellan himel och jord diskuterades igår så va orgasmteorierna en av de mest intressanta.

Är det före sprutet?, under sprutet?, eller efter sprutet?, som en kille "kommer"? Fast Mattson gjorde ett tappert försök att förklara detta fenomen för mig, Cicci och Linn så fattade iaf jag ingenting!  Jag trodde att en man va det mest okomplicerade som finns. Tydligt inte! Eller så är Mattson one of a kind, tur att han e Ciccis isf.

Sen va det den kvinnliga orgasmen.... Ciccis jobbarkompis sa till henne att alla tjejer blir röda över bröstet när dom kommer. Kan nog stämma till viss del, men tror inte att det gäller alla. Har hört att det finns massa sånna förhållningsregler som ska hjälpa killar att se när en tjej får orgasm. Typ att man blir  blank i ögonen, blundar eller drar ihop tårna. Men Va fan killar!!!

...och tjejer ge fan i att fejka! Okej jag kan fatta att man inte orkar ibland, men ha inte sex då. Säg jag orkar inte istället för att försöka få en oskarsnomenering. Du vinner ju fan ingenting på det! En kille skulle aldrig fejka för att göra dig glad! För du skiter (oftast) i vilket. And it goes the other way around..

Så tillslut den stora finalfrågan!

Vilken orgasm är skönast?!
Jag tror att tjejer faktiskt har det bäst. Tjejer kan träna upp hela grejen. Ju mer orgasmer hon får destu skönare och intensivare blir dem efter varje gång. Förutsatt att man har sex regelbundet... Man har ju aldrig hört talas om manliga multipla orgasmer eller?

FONTÄNORGASM



Citat från igår:
"men känns det inte som ni kissar ner er?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0