När vänder det?

Tycker det känns jobbigt att vara inne i en positiv fas samtidigt som allt går emot en. Gårdagen var riktigt jobbig för mig, en av dom där dagarna då allt går fel. Jag vaknar av att jag får ett solarium i huvudet, lyckas somna om och vaknar igen av att Cicci ringde. Vilket va tur, för jag drömde om att jag blev misshandlad utav "Ciccis kompisar". Sjukt, ja vet!! Sen va jag bakfull och hade la en aning ångerst från gårdagen. Dricker en proteindrink för att komma igång men spyr 2gånger istället. Sätter mig sedan vid daton och får ett mail om att jag inte fick jobbet jag velat ha så in i helvete. Fick sedan skäll av mamma för nått annat fel jag gjort. Skulle till Cicci sen och blev erbjuden av en vän att bli körd, men han dök aldrig upp och klicka när jag försökte ringa. Hade även lånat ut pengar jag egentligen inte har till samma människa, men han har inte hört av sig nu ens i skrivandets stund. Fattar ingenting...

....sitter bara här och undrar va fan jag gör för fel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0