När man gör rätt känns allt bra!

Är så glad att jag lyckades svälja min förbannade stolthet och printa iväg det där medelandet igår. Va fan trodde jag egentligen? Jag känner ju den flickan... Vad är det jag har försökt inbilla mig det senaste? Ibland lyckas man fan att övertyga sig om någonting så hårt att man tillslut tror sig själv. Att försöka förtränga någon som vart med i 10år? Det är ju fan inte möjligt!!





För förr eller senare så kommer dom små saker som man vet att bara en person i hela världen skulle uppskatta att se/höra. Jag har varit så arg, men i jämförelse med hur glad jag va igår så va det ingenting. När jag såg henne sken min sol igen och jag blev helt varm innombords. Hennes leende gick rakt in i hjärtat och påminde mig om den plats, som alltid kommer vara hennes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0