När man e oväntad besökare...

Andre-As ringde mig igårkväll och frågade om jag ville hänga med till en gemensam kompis Peter. "Följa med" betyder la oftast köra, men vet att han tycker det är kul att ha mig med, då jag oftast e svikaren i det "gamla gänget". Det är alltid jag som ska in te stan, utomlands, eller flyttar någon annanstans tillfälligt och under dessa perioder e jag oftast dålig på att höra av mig. För att sedan återvända till min lilla håla i Lindome där tiden står still och söka upp gamla gänget igen!

Hos peter bjöds det på kaffe och jag lekte för fullt med hans son Jessie på 1½år. Han e så jävla söt!!! Man blir så varm i hjärtat när han skrattar. Tog säkert 1000kort på han med mobilen. Tyvärr ville inte hans mamma Theres att jag la upp något, vilket jag respekterar. Men där låg jag på alla fyra och kravla runt på golvet, blåste magen och prata bäbisspråk, lite avlastning för mamma e alltid uppskattat. Tur att dom e lätta att underhålla, men ska jag vara ärlig så hade jag lika roligt själv.

Peter har sen ett tag tillbaka börjar tatuera, mest på sig själv, med de blir la så att man vill testa. Han hade skrivit  Andre-As hundars namn, ett på varje ben för ett tag sen som nu skulle fyllas i. Kanske kan han hjälpa mig att fixa färdigt min tatuering, för han har blitt jävla duktigt.

Under tiden som pojkarna gaddade spela jag Theres och Sandra (Andre-As flickvänn som oxå va med) kort, eller ah det gamla hedeliga spelet skitgubbe!! Jag vann 1gång av typ 10 och då va det jag som blanda, vilket verkade lite misstänktsamt för mina medspelare:P

Tiden flög iväg och vi kom inte iväg fören vid ca 01:00.... shit sa vi när vi titta på klockan!

Men det är kul att umgås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0