Idag ska jag träffa Cicci!

Jag är uppe i tid, är redan i ordning, tåget går om nån timme! De du Cicci. Hoppas du känner dig stolt när du läser detta och inser att jag faktiskt kom i tid. I år målar vi om ditt tak i ett korsmönster! Om det nu inte är så att du sitter och skrattar åt detta inlägg eftersom jag i skrivandets stund inte har en aning om jag faktiskt kommer i tid. Kanske tänker du istället "Seriöst Therese, som om det någonsin skulle hända". Men jag är relativt säker på att idag är jag i tid!

Vi ska på REA:n idag, jag vet lite sent ute tänker ni......och Ja, där har ni rätt!
Allt kan inte göras i god tid!

Kollade in ASOS REA förut, hitta massa som jag gillade!

Speciellt den här, den har allt!
1.Svart
2.Guld
3. Avskuren under bysten
4. Stor rosett
5. Kostar 188kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0