En väska, ett liv..

Tog tag i det som nästan va ounvikligt nu. Att rensa väskan. Man brukar ju säga det när killar frågar: "Va fan har ni i era väskor egentligen?",
-Mitt liv!, brukar jag svara då. Fan va skit man samlar på sig...
..och måste allt ligga i väskan!?



I denna väska befann sig...

1 plånbok - Vilken tur!
1 Svampbob nyckelring utan nyckel - Äger inget som måste låsas tydligen
1 kamerafodral
2 trasiga halsband
1 adapter till kameran
1 par trosor - ej använda, man vet ju aldrig vart man hamnar
1 vit kam
2 hårnålar - ena stunden har man 1000 i nästa stund springer man runt som en heroinmisbrukare och letar efter dom
1 tofs
1 borste
1 kundvagns 5:a i plast
1 pinsette
6 ADHD tabletter
1 minneskort
1 rakhyvel
1 gul garderobsbricka - konstigt för jag saknar ingen jacka!?
1 nagelfil

1 Hello Kitty ägg

1 röd bläckpenna - sån som fröken altid hade:P

1 lös enkrona

1 Visitkort, VOLVO - Från den fulla tönten i fredags.

2 Kvitton - ICA och Apoteket

2 biljetter - västtrafik...


...och vem fan är det som jämt häller en massa grus i min väska!!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0