Bira, Bira, Bira!

Fan jag vill dricka öl idag! Känner inte för att sitta här mer! Den lilla alkisen inom mig vill ha sitt nu. Messa Cicci nyss men hon skulle tydligt träffa Matilda hon.... hmmm undra om man kan lura med dom bägge på öl. Cicci e la inte så svårövertalad men Matilda känner jag ju inte så väl. Har iof träffat henne på krogen typ alla gånger Cicci inte vart med, så hon är ju inte nykterist iaf. Så än finns det hopp om en guling!

Om det finns nån annan där ute som vill ta sig ett järn i Göteborgstrakten kan ni la höra av er! I värsta fall få jag väl dra med bror min, han fyller ju faktiskt 18 idag! Kunde inte vart mer lägligt egentligen....




Födelsedagskort till Cicci för X antal år sen... obs! gjort i paint!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0