Så många som lyckas...

Läste om en tjej för ett tag sedan. Hon va 21år, alltså i min ålder, hon hade 3 företag, bla. så gjorde hon överfalls alarm mm. Vart har jag kommit i livet, man blir deppad när man tänker på det. Önskar att jag kunde vara lite mer ambisiös (kan ju för fan inte ens stava ordet). Vet ju att man kan bara man vill. Men man måste väl veta någonstans i vilken ände man ska börja  med.

Jag har jättemånga idéer, okej alla är inte bra. Men jag saknar verkligen kunskaper. Kanske får börja plugga igen.

Känns som att man ständigt håller sig själv tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos, du kan bli vad du vill! Men tänk inte bara, ta tag i de. Det skadar ju inte att titta på lite utbildningar iaf =)

2009-02-11 @ 19:39:16
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0