Oväntat samtal...

 RRRRRRRiiiiiing!

Pappa: Therese till dig...
Jag: Vem e de?
Pappa: ingen aning

Jag: Hallå?!
-Hej jag ringer ifrån Mr music, gick igenom gamla filer och såg att du va medlem för 10år sen... Ville bara berätta att vi kommer skicka en gratis skiva till dig angående vår nylansering så tänkte vbara fråga vilken musikstil du är intresserad utav.
Jag: Hits typ....
-Va bra då skickar jag den till dig.. samma adress?
Jag: ja..
- Okej, tack så mkt!

Klick!

...............................................................

10ÅR SEN?! va det enda jag kunde tänka....  va det verkligen så länge sedan man va medlem?!....  Jag e offesiellt gammal nu...!! Kom ihåg hur jag såg fram emot mina Mr music paket varje månad... när jag va 12!!!!!

Har samma känsla i magen nu...åhhh va kul!!!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha dolda kameran! =)

2009-02-28 @ 17:07:30
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0