Ny video till gamal låt?!



Detta är en sån jävla klassiker!!!
Har hört den här låten ungefär lika många gånger som det ringde till Ciccis mobil mellan år 2004-2007 men har aldrig sett videon... blev lite varm i hjärtat faktiskt!




Vet att jag inte bloggar på högvarv just för tillfället. Får väl erkänna att jag är en periodare när det gäller precis allt här i livet. Eller som jag kallar det "FASER"

Dom största faserna som växlar hela tiden:
(som jag kan komma på nu...)

Stryker under min status...

Alcohol /köra-bil-överallt
fest /tråkig jävel
pojkvänn/ jävla massa ragg / olyckligt kär
jobbar/arbetslös
entusiastisk/deprimerad
inspererad
(bloggar)/ oinspererad(bloggar inte)
organiserar / slarvig
spara / slösa
äter nyttigt / äter onyttigt

Måste bättra på lite på plus sidan känner jag. Får göra en koll igen om en månad typ.. Hoppas jag hunnit ordna upp en del stressmoment i mitt liv då...




Ska för övrigt börja sy en klänning imorgon... eller ahh idag eftersom det är natt nu... har lite svårt att sova nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0