Ingen bra dag...

Det är fredagen den 13:e. Ni som känner mig väl eller läst mina inlägg på diverse ställen vet va detta innebär för mig.  Det är en dag då jag skyller allt på att det just är denna dag -enligt många. Men sanningen är att det faktiskt så att denna dagen gör mitt liv bara värre hela tiden.

3 saker jag kunnat göra idag...

-Gått på fotboll med Linn,
-Druckit öl med Cicci,
-Myst med någon...,

Men istället får man passa sin bror så han inte har fest medans mamma och pappa är borta.. och så e jag sjuk med:(

Kollade på hela "How I meet your mother säsong 1" igår, har kollat halva säsong 2 nu... ska väll återgå till att titta på det och äta mina varma mackor jag precis gjort...

Imorgon e det alla hjärtans dag med.... känner mig brutalt ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0