Veckan som gick i bilder...


Detta va cykeln jag köpte första dan, en riktig pärla om jag får säga det själv:P





Jag på Fridas inflyttnings fest, ibörjan av kvällen.....




...jag några timmar senare... *suck* (Sarahs bilder)




Efter första skoldan, ute på harrys och lär känna varann...


...varför ser det ut som alla tittar på mig? inbillning? (sarahs bilder med)


Utflykt till Läckö slott (Jonas bild..)



Spikens fiskeläger


Frida och Sarah diskuterar änder:P "tänk gås" hahaha...



E detta Sverige? 22mil sandstrand e fan inte fel asså.
Tog lite bilder på min lilla promenix...


Har bestämt mig för att börja röra på fettet, det kommer inte va samma Therese som kommer tillbaks till göteborg om 2år.




Här e jag från i fredags när jag fått med mig några att sjunga min egenskrivna sång till Robin.
(Billes bild)


Ska ta bilder på min lilla stuga med men orkar inte idag.... pussar på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0