Excellent i Exel!!

Haft ännu en låååång datalektion.. Fast nu e vi inne på Exel, helt otroligt hur mkt man kommer ihåg av matten ändå, fast det va ett tag sen man använde formler osv..

Jag å Klas va ändå grymmaste teamet idag, löste en av de svåraste uppgifterna efter lite om och män. Han e min nya exelkompis från å med idag haha..

Jävligt skön kille hela han faktiskt, en sån person man kan prata om allt med, märkte jag tydligt i fredags när vi var ute.. Han e lite som jag, som har en åsikt om nästan allt å vet lite om alltmöjligt.

Skönt att ha nån att ventilera lite tyngre saker med emellan allt mitt vanliga flams trams. Inte så många jag väljer att visa min seriösa sida för.. Försvarsmekanism kanske?

Imorgon ska jag upp 06:00 å hänga på låset till simhallen, men ska faktiskt göra en liten tjuvstart redan nu i eftermiddag. Så det e väl bara att hoppa in i dushen redan nu å trimma lite;) vill ju inte skrämma nån. Räcker ju redan med att man e "blekfet" som min kära Angelica skulle sagt:P *miss you*

 



Dagens funderare:

Hoppas på att Angelica och Jenny lyfter sina arslen å parkerar här nästa helg! Skulle ju kunna sluta hur som helst de:P Saknar er redan faktiskt... men denna gången e det ju faktiskt Sverige ändå!


"Denna bilden e en klassiker... undra va det va Jenny leta efter i min armhåla?"

 


När jag ändå håller på med mitt tjöt kan jag ju passa på att officiellt be om ursäkt för mina samtal till Jenny och alla andra i min telefonbok (..igen)
....för natten till fredags;P
Men det e faktiskt en av förmånerna med att vara min vän..
Vem annars tänker på er kl 04:00 på en fredagsmorgon?
Inte många, kanske rent av ingen?
Här har vi en vän ska ni veta!

--------------------------

! VARNING TILL FRAMTIDA VÄNNER !
(det finstilta till personer som planerar på att bli min vän:P)
Läs mer ----> Fyllesamtalens drottning <---- Läs mer


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh sötnos! Jag ska prata med Jenny så fort jag bara kan o bestämma nåt =)

2009-08-31 @ 18:15:33
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0