Twilight!!!

Har nu sett filmen Twilight. Så in i helvete bra. Du vet när man ser en film och bara känner "denna kan jag se igen...nu!" så kände jag. Det är inte ofta. Många gånger går det en väldigt lång tid innan man orkar se en film en andra gång. Men nu har jag altså sett den 3 gånger sen igår kväll. Vet inte vad det är med den som fasinerar mig så mkt. Jag har ju aldrig varit mkt för vampyrfilmer eller ah blod, skäck..ni vet. De värsta (och bästa) är att detta bara är första filmen, den är baserad på fem böcker. Jag har bara sån jävla lust att åka och köpa allihopa. Så nu vet ni vad jag önskar mig i födelsedagspressent gott folk!

Någon mer än jag som sett den och tycker den e bra!? Vet att den andra filmen har premiär den 28april i USA. Kommer la komma till sverige maj juni nån gån antar jag?! Nån som vill gå med mig då?






Fick precis veta nu att den andra filmen av Twilight inte har sverige premiär fören den 20nov. Med risk för att låta lite "fucking åmål" men:
VA FAN! MÅSTE VI VARA SÅ JÄVLA EFTER HÄR?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Twilight satte sig som en äpplebit i halsen på mig. Jag tänker på den ibland som en gammal kärlek typ. Den var så intensiv. Alla frågar mig vad det är som är så himla bra, speciellt killar, och jag kan inte säga att än att den kändes i hjärtat.

2009-04-28 @ 08:46:19
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0