Mitt offentliga gömställe..

Haft denna blogg i kanske en timme och HATAR den redan. Detta kan aldrig sluta bra...
Är det bara jag som har svårt att ladda upp något över huvud taget?!
Allt raderas ju hela jävla tiden!!

Men men, vi kör ändå, tredje gången...

Har haft lite problem att hålla min tidigare blogg uppdaterad så jag startar om på nytt!
Den som vill köra min bakrundscheck kan kolla in http://bloggis.se/Tetrize
Som sagt e den inte uppdaterad på nån månad eller tre.


Blir lätt de gamla "Dag-Boks-syndromet".
"-Jag lovar att skriva, ojj, nu har de gått ett tag, hej igen!..." ahh ni fattar

Kul att läsa 75 sammanfattningar om vad som hänt de senaste 8åren!


Men här ska jag kräva ner min själ, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0